Observes

poniedziałek, 23 listopada 2015

Reactivation?

Witam. Postanowiłam Znowu spróbować swoich sił w blogowaniu. Jest to za sprawą tego, że brakuje mi tego, zawsze lubiłam pisać i to się raczej nie zmieni. Długo nie pisałam, bo nawet nie miałam na czym. Ostatnio udało mi się naprawić mojego notebooka, więc i jestem. Chcę, żeby ten blog tętnił życiem tak jak kiedyś to robił mój poprzedni.

Trochę o mnie: Mieszkam w małej miejscowości na Warmii i Mazurach. Jestem już w 2 kl. liceum ogólnokształcącego (mam 17 lat). Ogółem jakoś daję w nim radę i trwam dalej. Bardzo lubię słuchać muzyki, oglądać horrory, pisać dzienniki. Lubię także język angielski, chciałabym w przyszłości coś zrobić w tym kierunku. To chyba na tyle, jakoś ogarnę tematy jakie chciałabym zamieszczać tutaj, żeby nie wyszło masło maślane. Do następnej notki! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz