Observes

środa, 24 września 2014

Fake your death.

Dobry Wieczór.
Ostatnio sobie postanowiłam kilka rzeczy:
  • Zmienić wygląd mojego kąciku w którym sobie mieszkam
  • Zmienić wygląd bloga
  • Systematycznie aktualizować bloga, bo jest tego wart. :)
  • Przekłuć wargę (znowu, snake'i)
  • Trzymać się czarnego koloru włosów, bo trochę szalałam z włosami w wakacje*
  • Dobrze się uczyć. (sama w to nie wierzę)
    To na tyle z moich postanowień, takich głównych, możliwych do zrobienia. Zatem, chciałabym dopisać, że tytuły postów będą związane z jakąś piosenką, albo cytatem, w sumie to zależy ode mnie. Zobaczymy. Będę umieszczać zdjęcia, teledyski polecanych piosenek i tak dalej. :D


    To wszystko wyżej jest takie bardziej organizacyjne, można powiedzieć. Mamy już koniec września, a w wakacje miałam trudny wybór do jakiej szkoły pójdę, no ale w końcu się zdecydowałam - LO profil europejski. Jeśli chodzi o szkołę to mam już 2 znienawidzone przedmioty : w-f i biologię (ze względu na charakter nauczycielek)
    Jutro są otrzęsiny, łiii, ale nie wiem czy pójdę, bo miałam pomóc w przygotowaniach na 18stkę Przemka (która jest w piątek), a że jestem słowna to pomogę. :) Nie mogę się doczekać. To tak tyle u mnie.

    *- miałam rozjaśniane 2 razy z czego był blond-rudy i niebieskie na koniec wakacji, mam tak zniszczone włosy, że są jak włosy lalki Barbie.


    MOJE KOLORY WŁOSÓW


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz