Observes

wtorek, 27 sierpnia 2013

Sklepy.

W tym poście chciałam wymienić sklepy z odzieżą alternatywną, tak jak i takie w których można kupić kolczyki (podkówki, twistery, kółka itd..) Zacznę od mojego ulubionego sklepu:


~ Glovestar .pl
Sklep bardzo bogato zaopatrzony, w ciuchy w praktycznie każdym stylu od scene, przez skate na punku kończąc. Każdy tam znajdzie na pewno coś dla siebie, tak jak dziewczyny, jak i chłopacy. Ceny nie są wygórowane (od 3 zł-200zł) Ja osobiście dosyć często tam kupuję, i jestem zadowolona. Do każdej paczki dołączone są naklejki reklamujące sklep. :)


~ Kinkykiki.pl  Sklep bardzo podobny do glovestar. Chociaż z nieco mniejszym asortymentem. Na KinkyKiki bardziej mogę polecić biżuterie, a szczególnie wisiorki i pierścionki. Choć ubrania też są całkiem ciekawe. Sklep przeznaczony raczej dla płci pięknej. Do przesyłki dołączane naklejki, tak samo jak na glove.


~ Restyle.pl
Sklep w którym znajdziemy bardzo dużo bluzek z ciekawymi wzorami. Można również dostać stamtąd kolorowe soczewki w atrakcyjnych cenach. W tym sklepie odnajdą się wszyscy, którzy chcą być alternatywnie ubrani na ulicy, ci, którzy chcą się wyróżniać. Polecam!


~ PaperCats.pl
Są tam do kupienia śliczne bluzy ze zwierzęcymi uszkami, które są po prostu śliczne. Niestety, nigdy nie zamawiałam tam, więc za dużo nie mogę na temat tego sklepu napisać. Ceny też nie są złe, więc warto wypróbować. Jedyny minus, to mały wybór.

~ RockMetalShop.pl
Sklep, naprawdę genialny. Typowo dla metali. Są w nim koszulki zespołów, plakaty, płyty, buty, pieszczochy, kostki... dosłownie wszystko. Dla każdego fana ostrego brzmienia RMS to po prostu raj. Do przesyłek dołączane są naklejki reklamujące sklep. Ceny nie sa przerażające, jakość genialna. Jeden z najlepszych sklepów w internecie. Godny polecenia na 666 %.
Dobra, to kilka alternatywnych sklepów. Teraz przejdę do tych, które w asortymencie
mają rzeczy do piercingu, tak jak i kolczyki.


~ Wildcat.pl
Zaczęłam od tego sklepu, ponieważ polecił mi go
piercer, który przekłuwał mi wargę. Tak, ten sklep jest godny polecenia. Kolczyki starannie wykonane, co czyni je dobre jakościowo. Ceny nie są aż tak wygórowane. Mają szeroko rozwinięty asortyment. Do przesyłek również dają naklejki reklamujące sklep.

~ PierceOfCake.pl
W tym sklepie możemy spotkać się z różnymi kolczykami dobrymi jakościowo. W dodatku w tym sklepie są tzw. "ciasteczka", czyli przecenianie jakieś produktu. Informacje o tych "ciasteczkach" wysyłają na e-mail, jeśli ktoś się zapisał do newslettera. Bardzo korzystne jest to dla klientów. Ceny nie są zbyt wysokie, są w sam raz. Do każdej przesyłki dołączane są naklejki reklamujące sklep. Co do obsługi tego sklepu, jest wspaniała. Kontakt 100% na fanpage'u tego sklepu. Mili pracownicy, sprzedawcy. Naprawdę, gorąco polecam!


~ Arif.pl

I ostatni sklep. Tutaj można znaleźć dużo kolczyków, rozpychaczy, plugów itd. W bardzo, ale to bardzo niskich cenach.. Jakościowo też jest dobrze, ja kupiłam stamtąd podkówkę i twistera.. Na twisterze się zawiodłam, bo jakiś taki wielki, ale podkówkę pokochałam. :) Zamawiałam też stamtąd taper do ucha, aby rozepchnąć i niestety pękł, połamał się, więc raczej będę stawiać na spiralki. Do każdej przesyłki dołączają naklejki reklamujące sklep. Polecam.



Tutaj rodzaje kolczyków.
1. Kółko zamykane na kulkę
2. Twister
3. Podkówka
4. Labret

Zapraszam do czytania, komentowania, obserwowania mojego bloga.
Za każdy komentarz dziękuję - on mobilizuje mnie do dalszej pracy.
Ps. Co chcielibyście zobaczyć w następnej notce? Piszcie! :)

54 komentarze:

  1. jeszcze nigdy nie odwiedzalam tych sklepow, ale zaraz zajrze tam :) co do obserwacji... czy mozesz ty zaczac? Ja na 1000% sie odwdziecze :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o tych sklepach nigdy nie słyszałam.
    obserwuje + liczę na to samo :)
    nie zawiedź xd

    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog:)
    obserwuje i licze na to samo
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog ;3
    obserwuje :)
    http://merikter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre sklepy, też tam nieraz kupuję xd

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) Świetny blog. Obserwuję :* Mam nadzieję, że ty też to zrobisz, jeśli Ci się u mnie spodoba. ;) BUZIAKI :* Będę tu częściej wpadać. Czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam nigdzie tych sklepów, ani o nich nie słyszałam :o
    podoba mi się Twój design bloga ;D
    jasne, możemy obserwować, ja już teraz Twoja kolej :)

    http://martynaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam 1,2,4. XD Te sklepy znam i lubię. :)
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo, znam prawie wszystkie oprócz 3
    uwielbiam rockmetalshop <3
    i jeszcze znam świetny alternatywny sklep (głównie dla cybergotów ale każdy znajdzie coś dla siebie)
    http://okydoky.pl/

    uszatkaa.blogspot.com
    obserw=obserw

    +spełniłabyś też moje marzenie gdybyś kliknęła w baner z butami, na samym dole najnowszego wpisu
    będzie wspaniale i dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :) Obserwuję <3

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych sklepów znam tylko glovestar.pl, czy jak to się pisze. :D
    Ja bym chciała zobaczyć "Before I Die". <3

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałąm sie nad podkówką ale stwierdziłam ze się bojE xD
    Zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście słyszałam tylko o Restyle
    Fajnie mieć kogoś ze swoich stron :)
    A co do Twojego komentarza zostawionego u mnie. pewnie ze byłam we 'Frogu'
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post! :)
    Pewnie, że obserwujemy ja już! :)

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog :D

    obserwuję :) http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś tam zaglądałam, ale przestałam bo coraz więcej rzeczy chciałam mieć ;d


    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tych sklepach :) podkówka<3
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tych sklepach ;D
    Zapraszam do mnie organizuję konkurs ;D
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. NIe kojarze sklepów xd. Obserwacja za obserwacę ? Jeżeli tak to da znać u mnie na blogu ! :**

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Rockmetalshop czy jak to tam jest nawet spoko, reszty nie znam xd.
    W następnej notce fajnie by było jakbyś opisała swoje ulubione zespoły (taka mała sugestia) .
    A i dzięki za info o notce ; D
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ty masz zajebisty blog, trochę w moich "klimatach" ;)
    Oczywiście obserwuję i zapraszam ;D
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Większość z tych sklepów znam, bo często je właśnie odwiedzam.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze to o żadnym z tych sklepów nie słyszałam . Pewnie dla tego że ja ubieram się w innych ale to jak kto lubi :) . Niektóre z nich wydają się ciekawe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam niestety tylko dwa pierwsze sklepy, kiedyś był czas, że codziennie wchodziłam na te strony i naprawdę uwielbiałam rzeczy, które tam są.

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. słyszałam tylko o jednym sklepie;)
    Oczywiście, ze jestem zainteresowana obserwacją, ja juz obserwuje ;))

    http://trycatchyourlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam tylko o RockMetalShopie :)

    Dziękuję za obserwację i również obserwuję :)
    Byłoby więcej Jareda w odtwarzaczu, ale wiem, że nie wszyscy lubią Jarka (jak to mówi moja przyjaciółka). Za to ja go kocham i mogę słuchać go ciągle :)

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. dzięki za linki, przydadzą się na pewno, jestem zwolenniczką piercingu * _ *
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  28. okej to zaobserwuj i mi o tym napisz, a zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie zajrzę do tych sklepów!

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. glovestar kojarzę ;) świetny sklep.
    Obserwujemy? ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny blog, jeju ja chcę mieć septuma:)
    Obserwuję i liczę na rewanż

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety nie znam żadnych ze sklepów .. ;c

    obserwuję , teraz czekam na ciebie
    calia-caliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję. liczę że ty też zaobserwujesz - lubiebereety.blogspot.com
    I idę pooglądać co w tych sklepach ciekawego... Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja znam tylko glovestar . ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. O kilku sklepach wgl nie słyszałam, a chetnie zajrze.
    Czekam

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny post, słyszałam o kilku tych sklepach ale jednak większości nie znałam więc się przyda :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiele sklepów nie jest nam znanych w ogóle nie wiedziałyśmy że takowe istnieją :P Zaciekawiłaś nas bardzo :D Bardzo podoba się nam Twój blog i atmosfera jaka
    w nim jest taka mroczna :) Naprawdę fajny :)
    Jeżeli będziesz miała ochotę zajrzeć do nas to zapraszamy :D
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
  38. Większość z tych sklepów znam :)

    Też już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Większości nie znam ;C ale można zajżeć :D
    No jasne że obserwujemy :)
    Zacznij ;*
    Carolllines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. glovestar bardzo lubię :)) ,
    kilka z tych sklepów nie znam ,
    ale chętnie odwiedzę <3

    ja już obserwuję :D

    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz ciekawy styl ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Znam wszystkie, z niektórych coś kiedyś zamawiałam, zwłaszcza z glovestar i pierceofcake, ale obecnie wolę zagraniczne sklepy albo etsy. A tak poza tym, widzę, że masz dobry gust muzyczny BMTH i Suicide Silence <3, niewiele osób słucha takiej muzyki, chociaż ostatnio po sempiternal coraz więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak jak po sempiternal więcej, jak po ich dwóch koncertach w Polsce.. Najgorsze jest to, że BMTH pojawia się coraz częściej w takim szmatławcu jak BRAVO. Boże, co się dzieje z tym światem..

      Usuń
  43. nie znałam żadnego z tych sklepów...

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam restyle.pl <3 a na glove też często kupowałam swego czasu :D
    Obserwuję! ^-^

    http://kejtim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny blog :)
    Obserwuję.

    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurde ten sklep z bluzami co mają kocie uszka *_*
    Takie coś to by mi się przydało :)) są takie słodkie *_*

    OdpowiedzUsuń
  47. Megga blog ;)
    Ale miałam zaskoczenie jak tu weszłam (oczywiście pozytywne) :)
    Zapraszam do siebie http://opowiadaniazgornejpolki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. W Kinky Kiki mają ładne okulary i to w niskiej cenie. Bardzo mi się podobają. I gdyby nie to, że mam już kilka, może bym się skusiła. :-)

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Cóż za ciekawy blog ;] super
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz niecodziennego bloga - i chociaż tematyka wydaje mi się całkowicie odmienna od mojego gustu, coś mnie tu przyciąga...? Nie wiem już sama. Co do sklepów - nie znam żadnego. Może kiedyś wpadnę, bo szczególnie kolorowe soczewki mnie zainteresowały.
    Pozdrawiam i obserwuję,
    ellione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zajebiste te sklepy. Najbardziej podoba mi się glovestar. Nie mam fioła na puncie percingu, ale chciałabym sobie zrobi parę kolczyków tu i tam xd Szkoda, że nie mam sposobności kupowania w sklepach internetowych. Miałam kiedyś styl a la papercats, ale już mi przeszło. Teraz jestem raczej na luzie.
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń