Observes

wtorek, 30 sierpnia 2016

Pelnoletnosc

Wczoraj były moje osiemnaste urodziny. Spędziłam je dobrze, bo z wyjątkową osobą. Kupiłam sobie laptopa, ah, w końcu jakiś mój dobry sprzęt. Przy wyborze pomógł mi mój najlepszy przyjaciel :) Cieszę się. W sobotę zorganizowałam osiemnastkę. Było bardzo pozytywnie. Niczego nie żałuję, jeśli mogłabym powtórzyć ten dzień to oczywiście bym go powtórzyła nic nie zmieniając. :) Szkoda tylko, że wszystko co dobre - się szybko kończy. Ale najważniejsze, że wspomnienia pozostają. Wkręciła mi się pewna piosenka, a dokładnie All that remains - What if I was nothing, Jest dość melancholijna, ale mimo to, mówi o miłości. Chyba się zakochałam, tzn w piosence też, ale w pewnej osobie. Zobaczymy, cieszę się też, że mam chęć udzielania się na tym blogu, kochałam to robić. Myślę, że teraz blog zatętni życiem, tak jak mój poprzedni parę lat temu.
I tym miłym akcentem, żegnam się z Wami :)

1 komentarz:

  1. O jaa. Twój blog tak mega mi się podoba :3 Co do 18-nastki to wszystkiego najlepszego :D Szkoda że nie wiedziałem wcześniej :/ Megaa kolczyk *.* Pozdrawiam !!!!! https://adusis.blogspot.com/2016/08/50-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń